Wandeling - La Bastide - De Brouis tour Afstand: 7 km Duur: 3 uur Moeilijkheidsgraad: gemiddeld Hoogte: 440 m

(1) Steek, vanaf de bergpas van Clavel op de weg tussen La Bastide en La Martre, de weg over om het enkele meters lager gelegen pad richting Chateauvieux (Maunier) te bereiken.
(2) Neem, zodra u het bosbrandbestrijdingshek en de brandkraan bereikt, het stijgende Brouis pad aan uw linkerhand.
(3) Geniet op dit steeds smaller wordende pad van een prachtig vrij uitzicht op de vallei van Rieu tort.
(4) Las een korte pauze in op de bergpas om het landschap te bewonderen, alvorens af te dalen naar de engten van de Artuby.
(5) Verlaat het hoofdpad en sla rechtsaf om een verwilderd pad te volgen dat richting de rotspartijen loopt en daal vervolgens af naar de tweesprong.
(6) Neem, bij de splitsing, het pad rechts dat langs de engten van de Artuby loopt.
(7) Neem bij de wegwijzer ‘Clos de la Ribière’, de richting van La Bastide via de weg (Les Vanades) om na 1,8 km de bergpas van Clavel te bereiken.

Download

Zie ook ...

Vidauban – Bos van Le Rouquan

Familie wandeling – Vidauban – Le bois du Rouquan Afstand: 4,1 km Duur: 2 h Moeilijkheidsgraad: gemakkelijk Hoogtemeters: 45 m Toegangsroute en parkeerplaats: • Vanuit Vidauban de D48 richting La