Wandeling - Saint-Antonin-du-Var - De bergpas Le Collet du Suis Afstand: 5,8 km Duur: 1u50 Moeilijkheidsgraad: gemiddeld Hoogtemeters: 120 m

Vertrek vanaf de begraafplaats via het pad Le Planouquier richting het noorden.
Doorgang onder de spoorbrug die tegenwoordig deel uitmaakt van de fietsroute ‘La Méditerranée à Vélo’ (1).
Sla vervolgens linksaf naar Mentone (gele en rode bakens).
Volg, in de buurt van Mentone, gedurende 150 m het geasfalteerde pad chemin de Salgues.
Sla, in een bocht naar links, op 15 meter afstand van een wijnveld, af naar rechts (2) en loop het bos in via een langs het wijnveld lopend pad (rode en gele bakens).
Probeer dezelfde richting aan te houden door de bakens te volgen.
Na 900 m, buigt het pad af naar links en heeft u zicht op een lager gelegen wijnveld (3).
Even verder komt het uit bij het pad van Le Collet du Suis (gele en rode bakens), u moet hier rechts afslaan (4) om terug te keren naar de begraafplaats.

Download

Zie ook ...

Vidauban – Bos van Le Rouquan

Familie wandeling – Vidauban – Le bois du Rouquan Afstand: 4,1 km Duur: 2 h Moeilijkheidsgraad: gemakkelijk Hoogtemeters: 45 m Toegangsroute en parkeerplaats: • Vanuit Vidauban de D48 richting La